تنهای دلشکسته
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, توسط لیلا |

شب و روزم گذشت به هر ارزو           نه رسیدم به خویش نه رسیدم به او

نه سلامم سلام نه قیامم قیام          نه نمازم نماز نه وضویم وضو

دل اگر نشکند به چه ارزد نماز         نه بریز اشک چشم نه ببر ابرو

نه به جانم شررنه به حالم نظر       نه یکی حسب حال نه یکی گفت وگو

نه به خود امدم نه ز خود میروم      نه شدم سر بلند نه شدم سر فرو

همه جا زمزمه است همه جا همهمه است

همه جا"لا شریک..." همه جا"وحده..."

نبرد غیر اشک دل مارا به راه        نکند غیر اه دل مارارفو

نشوی تا حزینهله با من نشین      هله سر کن غزل هله تر کن گلو

به سر امد اجل نسرودم غزل      همه اش هوی وهای همه اش های وهو

هله امشب ببر به حبیبم خبر      که غمش مال من که دلم مال او

هله از جان جان چه نوشتی ؟ بخوان!

هله گوش گران! چه شنیدی؟ بگو!

ببریدم به دوش به کوی می فروش

که شرابم شراب. که سبویم سبو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.